понедельник, 25 сентября 2017 г.

22 вересня відбувся останній день відбіркового туру конкурсу
«Таланти мого району» (на майданчику біля кінотеатру Перемоги)

   У цьому конкурсі приймали участь і діти клубу «Гвоздичка», а саме:
Вихованці  вокального гуртка «Мрія» «Тріо козаків»: Семенов Олександр, Жук Денис, Абдураімов Ільяс з піснею «Я маленький козак» та Ларіонова Дар’я  -   “Я маленька українка».
Вихованці гуртка акторського мистецтва «Перлина» зачитали глядачам вірші:
«Осень в Мелитополе» - Чкан Маргарита
Проскура Альбіна  проникливо розповіла «Реквієм» який присвятила памяті загиблих солдатів  війни
«Як я люблю Україну» - Абдураімов Ільяс»
Гумореску «Про Бублик Віту» читала Одностеблець Ілона

«Рідне місто» - Ларіонова Дар’я, а Босько Егор не залишив байдужим не одного глядача, бо читав вірш про найріднішу людину у світі – МАМУ «Весь мир начинается с мамы»





Комментариев нет:

Отправить комментарий